Hoe kan ik bij Sporttape.nl betalen?

Je kunt bij SPORTTAPE  via diverse betaalmethodes je bestelling afrekenen. De betaalmogelijkheden waarvan je gebruik kunt maken, zijn: iDeal (Nederland), Bancontact (België), Sofort Banking (Duitsland/Europa) en bankoverschrijving.

Let op: Bij bankoverschrijving versturen wij de bestelde producten als het bedrag is ontvangen!


Is mijn online betaling veilig?

De online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider Mollie. Mollie maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL, Bancontact en Sofortbanking aan te bieden. Mollie zorgt voor de afhandeling van de transactie. Mollie is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van de betaling en heeft geen invloed op de levering van de online aankopen. 

Bekijk meer informatie over online betalingen via Mollie of neem contact met ons op.


Hoe kom ik in contact met Sporttape.nl en waar moet ik zijn voor advies?

Heb je vragen of wil je advies over welk product je het beste kunt gebruiken? Bel dan gerust naar 038 - 20 240 11 of mail ons op info@sporttape.nl. Wij zijn op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 telefonisch te bereiken. We streven er naar om alle mails dezelfde dag te beantwoorden.


Hoe zit het met de verzending en bezorging?

De verzending kost €2,99 voor bestellingen vanuit Nederland. Voor bestellingen vanuit België worden er €4,99,- verzendkosten gerekend. Retournering vanuit Nederland is gratis.

Bestel je op een werkdag voor 17:00 uur dan wordt je bestelling dezelfde werkdag nog door ons verzonden. Bestel je na 17:00 uur dan dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. Het is nu ook mogelijk om je pakket op een pakje gemak afhaallocatie te laten bezorgen, thuisblijven voor de aflevering van je pakket is niet langer nodig! 

PostNL bezorgt de pakketten in de regel binnen 24 uur. Indien er vertraging ontstaat bij PostNL kunnen wij hier helaas geen aansprakelijkheid op ons nemen.

Zie het onderstaande schema voor de bezorgdagen en tijden van PostNL.

Maandag voor 16:00 - Dinsdag tussen 08:30 en 21:30

Dinsdag voor 16:00 - Woensdag tussen 08:30 en 21:30

Woensdag voor 16:00 - Donderdag tussen 08:30 en 21:30

Donderdag voor 16:00 - Vrijdag tussen 08:30 en 21:30

Vrijdag voor 16:00 - Zaterdag tussen 08:30 en 18:00

Zaterdag - Dinsdag tussen 08:30 en 21:30

Zondag - Dinsdag tussen 08:30 en 21:30


Je bestelling is te volgen via de track en trace code welke wij je per mail toesturen, enkele van onze producten versturen we per brievenbuspost en het volgen van de brievenbuspost is helaas nog niet mogelijk.

Wij verzenden onze producten standaard naar Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Engeland en Luxemburg. Uiteraard willen we je bestelling ook naar andere landen sturen. Neem hiervoor contact met ons op via info@sporttape.nl of bel ons op +31 (0) 38 - 20 240 11 en we zullen ervoor zorgen dat je bestelling op het adres van je keuze bezorgd wordt.


Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Als je van ons een kortingscoupon hebt gekregen, dan kun je deze als volgt inwisselen:

  1. Plaats de gewenste producten in de winkelwagen.
  2. Ga naar mijn winkelwagen.
  3. Onder de bestelde producten vind je een vak waar je je couponcode in kunt voeren, vergeet niet om op ´bevestig code´ te klikken.
  4. De korting zal nu met het te betalen bedrag verrekend worden.

De kortingscoupon is niet inwisselbaar voor geld.


Hoe gaat het in zijn werk als ik iets wil retourneren?

Je kunt natuurlijk een reden hebben om een product terug te sturen, dit is bij ons geen probleem. Je hebt het recht om zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen je producten te retourneren. Producten die geopend, beschadigd, of gebruikt zijn kunnen wij niet terugnemen. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor onze rekening. Jij kunt dus gratis retourneren. De retour dient per mail doorgegeven te worden, het liefst met opgaaf van reden maar dit is niet verplicht.


 Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Mocht je onverhoopt een klacht hebben over een product of over de levering, dan horen wij dat graag. Neem dan contact met ons op, zodat we tot een oplossing kunnen komen.